FAQ
Topics: FAQ
Mistä löydän iCC ohjeet?
iCC ohjeet löytää verkkoportaalista avaamalla tapauksen Työsuunnitelma -välilehden ja klikkaamalla sitten i –kuvakkeen (ks. ao. kuvakaappaus).
Topics: FAQ
Mistä löydän Task Reporter -mobiilisovellukseen kirjautumiseen tarvittavat asiakastunnukset?
Tarvitset asiakastunnuksen kirjautuaksesi Task Reporter -mobiilisovellukseen. Jokaisella in4mo:n verkkoportaalilla on oma asiakastunnuksensa. Jokaisen verkkoportaalin asiakastunnukset löytyvät verkkoportaalista, klikkaamalla näytön yläreunassa olevasta valikkopalkista Tuki.
Topics: FAQ
Kuinka saan ilmaisen kokeilujakson in4mo Contractor ratkaisusta?
in4mo tarjoaa 30 päivän ilmaisen kokeilujakson Contractor Pro -ratkaisulleen ilman velvollisuutta ostaa ratkaisua kokeilun jälkeen. Täyttämällä tämän lomakkeen, voit rekisteröityä ilmaiselle kokeilujaksolle. Mikäli toivot lisätietoja ilmaisesta kokeilusta, voit aina ottaa yhteyttä tukeemme osoitteessa support.fi@in4mo.com.
Topics: FAQ
Olen juuri ottanut in4mo Contractor -ratkaisun käyttöön, miten pääsen alkuun?
Aloita kirjautumalla portaaliin saamillasi kirjautumistiedoilla. Linkki portaaliin on tässä. Mikäli olet epävarma salasanasta, lue tämä. Kun olet kirjautunut, mene kohtaan ’Yrityksen pääkäyttäjä’ ja ’Toimistot’. Täällä sinun tulee lisätä yrityksenne toimistot, ja sen jälkeen kohdassa ’Jäsenet’ tulee sinun lisätä ne yrityksenne jäsenet, joiden on tarkoitus käyttää in4mo:a. Katso tämä ohje saadaksesi tarkempaa tietoa siitä miten toimistoja … Olen juuri ottanut in4mo Contractor -ratkaisun käyttöön, miten pääsen alkuun?
Topics: FAQ
Kuinka kirjaudun in4mo Task Reporter -mobiilisovellukseen?
Mikäli sinulla on ongelmia kirjautuessasi mobiilisovellukseen, varmista ensin, että sinut on lisätty käyttäjäksi siihen portaaliin, jota yrität käyttää. Mikäli sinut on lisätty käyttäjäksi mutta saat virheilmoituksen, että ”käyttäjänimi/salasana on virheellinen” – varmista, että käytät oikeita tietoja (sähköpostiosoite, salasana ja asiakastunnus) kirjautuessasi sisään. Mikäli olet unohtanut salasanasi, avaa sen yrityksen verkkoportaali, johon yrität kirjautua ja paina … Kuinka kirjaudun in4mo Task Reporter -mobiilisovellukseen?
Topics: FAQ
Mitä statukset tarkoittavat?
Alla oleva kuva näyttää ne statukset, mitä tehtävillä voi olla in4mo:ssa ja mitä ne tarkoittavat. Kuvassa näkyy myös joitain muita kuvakkeita, joita saatat kohdata portaalissa. Huomaa, että useimmilla vakuutusyhtiöillä on automaattinen budjettihyväksyntä kartoitustehtävälle, mikä tarkoittaa, että kartoitustehtävän status ei muutu statuksesta 1:stä statukseen 2, vaan suoraan statukseen B++.
Topics: FAQ
Kuinka päivitän in4mo Task Reporter -mobiilisovelluksen?
Jotta sovellus toimisi sujuvasti, on suositeltavaa, että laitteellesi on asennettu sovelluksen uusin versio. Paras tapa on ottaa automaattiset päivitykset käyttöön laitteessasi, jotta sovellus päivittyisi automaattisesti. Kuinka päivittää sovellus manuaalisesti iOS – paina App Store -kuvaketta laitteessasi ja ”Päivitykset” oikeassa alakulmassa. Paina ”Päivitä” in4mo mobiilisovelluksen vieressä, tai ”Päivitä kaikki” jos haluat päivittää kaikki sovellukset, joista on … Kuinka päivitän in4mo Task Reporter -mobiilisovelluksen?
Topics: FAQ
Mitä tehdä, kun en löytä tiettyä toimistoa/kumppania, kun osoitan tehtävän tapauksessa?
Mikäli et tehtävää osoittaessasi löydä tiettyä toimistoa listalta, ota yhteyttä vakuutusyhtiöön. Mikäli vakuutusyhtiö ei löydä syytä, miksi kyseinen yhteistyökumppani/toimisto ei näy luettelossa, vakuutusyhtiö voi olla yhteydessä in4mo -tukeen.
Topics: FAQ
Miksi en vastaanota tehtäviä Huawei laitteellani, eikä tietojani lähetetä siitä verkkoportaaliin?
Huawei laitteissa on pakotettu suojaus, joka estää tietojen lähettämisen taustalla, mikä voi aiheuttaa ongelmia sovellusta käytettäessä. Siirry laitteellasi kohtaan Asetukset > Suojattu sovellus ja lisää in4mo Task Reporter suojattujen sovellusten luetteloon.
Topics: FAQ
Yrityksemme on vastaanottanut uuden tehtävän. Mitä teemme nyt?
Kun yrityksenne vastaanottaa uuden tehtävän, on se ensin osoitettava vastuuhenkilölle. Saat lisätietoa ja yleiskatsauksen eri statuksista painamalla tästä.
Topics: FAQ
Miten osoitan tehtävän vastuuhenkilölle?
Tehtävän voi osoittaa vastuuhenkilölle kolmella eri tavalla: 1. Avaa tapaus, jossa haluat osoittaa tehtävän jollekin henkilölle. Paina ”Osoita työntekijöille”, näytön vasemmassa reunassa, tehtäväluettelon ja niiden statuksien alla. Näyttöön ilmestyy ponnahdusikkuna, josta pääsee valitsemaan kenelle tehtävät osoitetaan. Painamalla tässä näkymässä ”Muokkaa” -painiketta tehtävien kohdalla, avautuu toinen ponnahdusikkuna, jossa näkee kaikki toimiston työntekijät, kenelle tehtäviä voi osoittaa. … Miten osoitan tehtävän vastuuhenkilölle?
Topics: FAQ
Miten löydän tehtäväni mobiilisovelluksesta?
Mikäli et löydä tehtäviä mobiilisovelluksestasi, tarkista seuraavat asiat: Tehtävän status Kirjaudu sisään verkkoportaaliin ja tarkista tehtävän status. Mikäli status on 0 tai 0+, tehtävää ei ole vielä osoitettu sinulle. Mikäli tehtävä on kadonnut sovelluksesta, se voi johtua siitä, että vakuutusyhtiö on sulkenut tapauksen, johon tehtävä liittyy. Kaikki muut tehtävät kartoitusta lukuun ottamatta katoavat, kun tehtävä … Miten löydän tehtäväni mobiilisovelluksesta?
Topics: FAQ
Miten automaattinen jäsenvalinta toimii?
Kun toimistossa on käytössä automaattinen jäsenvalinta, osoitetut tehtävät osoitetaan automaattisesti valituille käyttäjille, kun tietyt tehtävätyypit osoitetaan toimistolle. Yrityksen pääkäyttäjät voivat valita, onko tämä toiminto käytössä ja kuka asetetaan automaattiseksi käyttäjävalinnaksi. On mahdollista asettaa sama käyttäjä automaattiseksi käyttäjävalinnaksi kaikille tehtävätyypeille, valita eri käyttäjiä eri tehtäviin tai valita, että ainoastaan jotkin tehtävätyypit osoitetaan automaattisesti, jolloin muut tehtävätyypit … Miten automaattinen jäsenvalinta toimii?
Topics: FAQ
Miksi mobiilisovellus ei lähetä raportoituja kohteita verkkoportaaliin ja tehtävän status on alempi verkkoportaalissa?
Tarkista tämä, mikäli näet, että tehtävän status on alhaisempi verkkoportaalissa kuin mobiilisovelluksessasi: Näin tapahtuu yleensä, mikäli mobiililaitteesi ei ole yhdistynyt internettiin. Mitään raporttikohteita tai tietoja ei tästä syystä menetetä. Tarkista internetyhteytesi ja yritä myös yhdistää laitteesi Wi-Fi verkkoon, jos se on mahdollista. Kun sinulla on internetyhteys, sovellus alkaa automaattisesti lähettää kaikki viestit. Lähtemättömien viestien määrä … Miksi mobiilisovellus ei lähetä raportoituja kohteita verkkoportaaliin ja tehtävän status on alempi verkkoportaalissa?
Topics: FAQ
Yritän ottaa kuvan mutta näyttö on musta. Mitä teen?
Siirry laitteesi sovellusasetuksiin ja varmista, että in4mo Task Reporter -mobiilisovelluksella on lupa käyttää kameraa.
Topics: FAQ
Kuinka lisään kuvia/tekstiä tehtävään?
Mobiilisovelluksen lisäksi, on kuvia ja tekstiä mahdollista lisätä verkkoportaalin kautta. Huomaathan, että kaikki pakolliset kentät on täytettävä mobiilisovelluksessa, jotta tehtävän voi merkitä suoritetuksi. Portaalissa voit lisätä kuvia siirtymällä Multimedia -välilehdelle ja käyttämällä sivun alareunassa olevaa kuvien lataustoimintoa. Huom: Voit valita vain yhden kuvan kerrallaan. Mikäli haluat ladata useamman kuin yhden kuvan, tulee kuvien lataaminen toistaa, … Kuinka lisään kuvia/tekstiä tehtävään?
Topics: FAQ
Kuinka voin poistaa tehtäviä mobiilisovelluksen kautta?
Tehtävät poistuvat automaattisesti, kun ne merkitsee suoritetuiksi. Kartoitustehtävät ovat näkyvissä, kunnes tapaus suljetaan tai keskeytetään. Nämäkin on mahdollista poistaa manuaalisesti, mutta menettelytapa riippuu siitä, onko sinulla Android vai iOS -laite käytössäsi: Android: Kartoitustehtävät voidaan poistaa sovelluksesta painamalla oikeassa yläkulmassa olevaa kolmea pistettä ja painamalla sitten ’Poista suoritetut tehtävät’, ja valitsemalla sitten ne suoritetut tehtävät, mitkä … Kuinka voin poistaa tehtäviä mobiilisovelluksen kautta?
Topics: FAQ
Kuinka voin muuttaa pääkartoitustehtävän julkisivukuvaa?
Mikäli haluat muuttaa tapauksen julkisivukuvaa, tee näin: Siirry kyseiseen tapaukseen ja avaa tehtävä, jossa otit kuvan, jota haluat käyttää. Siirry ”Multimedia” -välilehdelle ja paina ”Aseta julkisivukuvaksi” sen kuvan oikeassa yläkulmassa, jonka haluat asettaa julkisivukuvaksi. Huom! Kuvan pitää olla jo ”Multimedia” -välilehdellä, jotta tämä voidaan tehdä näin. Mikäli sinulla on oikea julkisivukuva tietokoneellasi – siirry ”Multimedia” … Kuinka voin muuttaa pääkartoitustehtävän julkisivukuvaa?
Topics: FAQ
En löydä tapausta verkkoportaalista. Mitä teen?
Tarkista ensin filtterit ja nollaa jotkin tai kaikki niistä tarvittaessa, painamalla ”Nollaa” tietylle filtterille, tai ”Nollaa kaikki” poistaaksesi kaikki filtterit käytöstä. Kun tehtävä on statuksessa 0, 0+ tai 1, vakuutusyhtiöt voi vaihtaa tehtävästä vastaavaa kumppanitoimistoa, mikä tarkoittaa, että tapaus katoaa tapauslistaltasi, mikäli yrityksellänne ei ole muita tehtäviä tässä tapauksessa. Valtuutustasosi saattaa olla liian alhainen nähdäksesi … En löydä tapausta verkkoportaalista. Mitä teen?
Topics: FAQ
Kuinka kirjaudun sisään verkkoportaaliin?
Tarkista seuraavat asiat, jos et pysty kirjautumaan verkkoportaaliin. Tarkista, että olet oikeassa portaalissa tarkistamalla sisäänkirjautumissivun verkko-osoitteen tai vasemmmassa yläkulmassa olevan logon. Mikäli yrityksenne käyttää Contractor ratkaisua, kirjaudu vain Contractor portaaliin, ei vakuutusyhtiöille tarkoitettuihin portaaleihin. Tarkista oikeinkirjoitus ja varmista, ettei sähköpostiosoitteessa tai salasanakentässä ole välilyöntejä. Tarkista yrityksenne pääkäyttäjältä, jos et ole varma, mikä kirjautumistunnuksesi on. Kun … Kuinka kirjaudun sisään verkkoportaaliin?
Topics: FAQ
Mitä teen, jos en halua joidenkin Multimediassa olevien tietojen näkyvän kartoitusraportissa?
Mikäli ”Multimedia” -välilehdellä on ylimääräistä tietoa, voit siirtä sen ”Ekstra” -välilehdelle, painamalla ”Siirrä Ekstra kansioon”, kuvan tai muun materiaalin vieressä. Siirtämäsi materiaali on sitten kyseisen tehtävän ”Ekstra” -välilehdellä, eikä niitä sisällytetä raporttiin, kun luot sen portaalista.
Topics: FAQ
Kuinka voin ottaa yhteyttä in4mo tukeen?
Voit ottaa meihin yhteyttä kolmella eri tavalla: Klikkaamalla Building Claims tai Contractor -ratkaisun sivun alareunassa olevaa Tukipyyntö -linkkiä. Tämä on paras tapa varmistaa, että saamme mahdollisimman paljon arvokasta tietoa auttaaksemme sinua nopeasti. Lähettämällä sähköpostia osoitteeseen support.fi@in4mo.com Soittamalla meille numeroon +358 800 415727 klo 08:00-16:00.
Topics: FAQ
Kuinka nollata salasana?
Mikäli olet unohtanut salasanasi, voit painaa ”Unohditko salasanasi?” -kohtaa, verkkoportaalin kirjautumissivulla. Tätä kautta voit pyytää resetointilinkin, joka lähetetään rekisteröityyn sähköpostiosoitteesesi. Mikäli olet Contractor käyttäjä, voi yrityksen pääkäyttäjä jäsen, jolla on valtuutustaso 6 yrityksen portaalissa, nollata jäsenprofiilin salasanan Yrityksen ylläpitäjä > Jäsenet -sivun kautta. Tältä sivulta tulee ensin etsiä jäsenprofiili. Tämän jälkeen, klikataan jäsenen oikealla puolella … Kuinka nollata salasana?
Topics: FAQ
Mitä teen, jos raportoin vahingossa väärässä tehtävässä?
Mikäli huomaat, että tehtävään lähettämäsi tiedot ovat päätyneet väärään tehtävään/tapaukseen, voit toimia seuraavasti: Mene siihen tehtävään (verkkoportaalissa), johon lähetit vahingossa raportin tiedot ja valitse ”Multimedia”. Etsi ne kuvat/tiedot, mitkä tarvitset oikeasti suorittamaasi tehtävään ja paina niiden alla olevaa ”Tallenna” -kohtaa. Siirrä sitten kaikki tiedot ”Ekstra” -välilehdelle. Samalla voit tarvittaessa lisätä niihin maininnan, että ne eivät … Mitä teen, jos raportoin vahingossa väärässä tehtävässä?
Topics: FAQ
Kuinka lisään budjetin tehtävälle?
Budjettien lisääminen in4mo:ssa riippuu kunkin vakuutusyhtiön portaalin konfiguraatiosta – tarkemmin siitä, käytetäänkö kustannuslaskentatyökalua iCC:ta vai ei. Jos iCC ei ole käytössä, budjetteja voidaan lisätä avaamalla ”Budjetti” -välilehti. Sama painike löytyy myös eri tehtävistä, kun ne ovat statuksessa 2. Klikkaamalla ”Lisää budjetti tehtäville”, avautuu pieni ikkuna, jossa voit täyttää tiedot budjetista, lisätä budjettitiedoston ja valita, mitkä … Kuinka lisään budjetin tehtävälle?
Topics: FAQ
Voinko vaihtaa käyttäjän tiliä/sähköpostiosoitetta?
in4mo sertifikaatti on sidottu henkilön sähköpostiosoitteeseen. Mikäli sinä tai kollegasi aiotte vaihtaa tai olette jo vaihtaneet sähköpostiosoitetta in4mo:ssa, muutoksesta tulee ilmoittaa in4mo:n tukeen, jotta voimme siirtää sertifikaatin vanhasta sähköpostiosoitteesta uuteen.
Topics: FAQ
Miksi in4mo Task Reporter ilmoittaa, etten ole täyttänyt kaikkia pakollisia kenttiä kartoitusraportissa, vaikka olen täyttänyt?
Joissakin tapauksissa verkkoportaalin ja in4mo Task Reporter -mobiilisovelluksen uusimmat asetukset voivat olla ristiriidassa. Tämä voi johtaa tilanteeseen, että saa ilmoituksen, että on täytettävä kaikki pakolliset kentät, vaikka on tarkistanut, että raporttipohjan kaikki kentät ovat täytettynä. Tässä on muutama vaihe mitä voi tarkistaa, mikäli saa kyseisen ilmoituksen: Poista merkintä niistä raporttimalleista, joita ei täytä tiettyä tehtävää … Miksi in4mo Task Reporter ilmoittaa, etten ole täyttänyt kaikkia pakollisia kenttiä kartoitusraportissa, vaikka olen täyttänyt?
Topics: FAQ
Kuinka voin muokata tehtävän budjettia?
Mikäli iCC ei ole käytössä, ja sinun on tehtävä muutoksia tapaukselle lisättyyn budjettiin, se tehdään ”Budjetti” -välilehdellä, jossa painat oikeassa laidassa ”Muokkaa” -painiketta, samalla rivillä kuin budjetti, jota haluat muokata. Kun olet tehnyt tarvittavat muutokset, budjetti lähetetään uudelleen hyväksyttäväksi. Budjettia on mahdollista muokata, kun tehtävän status on B++ tai 3. Yhdistetyssä budjetissa (kun budjetti kattaa … Kuinka voin muokata tehtävän budjettia?
Topics: FAQ
Kuinka suodattaa tietty tapaus verkkoportaalissa?
in4mo:n tapausluettelossa on paljon erilaisia filttereitä. Yhdellä filtterillä tai eri filttereiden yhdistelmällä, on mahdollista rajoittaa tapausluettelossa näytettävien tapausten määrää, mikä voi olla hyödyllistä kun haluat löytää sinulle tärkeät tapaukset nopeammin ja helpommin. Filtterit löytyvät tapausluettelon vasemmasta reunasta. Valitse käytettävät filtterit merkitsemällä filttereiden valintaruutuja. Näet kaikki filtterit painamalla filtteriluettelon alla olevaa ”Muokkaa filttereitä” -kohtaa. Näet sitten … Kuinka suodattaa tietty tapaus verkkoportaalissa?
Topics: FAQ
Miten laskutoiminto toimii?
In4mo:ssa on mahdollista lisätä laskuja suoraan tapaukseen. Laskun voi lisätä siirtymällä välilehdelle ”Lasku”, jossa painetaan ”Lisää lasku”. Tämä avaa ikkunan, jossa täytetään laskun tiedot ja lisätään laskutiedosto. Lasku -välilehden alla on rivi, joka näyttää yritykselle osoitettujen tehtävien hyväksytyn budjetin ja rivi, jolla näkyy hyväksytyt laskut. Tämä mahdollistaa helpon tavan vertailla budjettia ja laskua. Mikäli et … Miten laskutoiminto toimii?
Topics: FAQ
Mitä ilmoituksia voin vastaanottaa?
Käyttäjäkohtaisesti on mahdollista päättää, millaisia sähköposti-ilmoituksia haluaa vastaanottaa. Tämä tehdään käyttäjän omasta profiilista, johon pääsee klikkaamalla portaalin yläreunassa olevasta valikosta käyttäjän omaa nimeä ja sitten profiilin vasemmasta reunasta ”Ilmoitukset”. Sieltä löytää myös joitain chateihin liittyviä asetuksia.
Topics: FAQ
Kuinka asetan sijaisen?
Kun käyttäjä ei ole tavoitettavissa esimerkiksi loman, sairausloman tai työhön liittyvän matkustamisen tai koulutuksen vuoksi, käyttäjä voidaan asettaa poissaolevaksi in4mo:ssa. Jotta käyttäjä voidaan asettaa poissaolevaksi, hänellä on oltava järjestelmään määritelty sijainen. Sijainen saa chat-ja sähköposti-ilmoituksia, jotka on tarkoitettu poissaolevalle käyttäjälle, tämän poissaolon ajan. Käyttäjä voi valita sijaisensa profiilinsa alta (painamalla omaa nimeä portaalin ylävalikosta), kohdasta … Kuinka asetan sijaisen?
Topics: FAQ
Kuinka ilmoittaudun kurssille ja hankin sertifioinnin?
Ilmoittautuaksesi itse tai jos haluat ilmoittaa yhden tai useamman kollegan kurssille, siirry kohtaan ”Sertifiointi” portaalin ylävalikossa. Paina haluttua kurssia avataksesi tämän tiedot. Paina sitten ”Ilmoittaudu” painiketta, joka löytyy vasemmalla kurssitietojen yläpuolella. Lisää ponnahdusikkunaan osallistuvat käyttäjät, täytä kaikki kentät ja vahvista, että olet lukenut peruutuskäytäntömme ennen osallistumisen vahvistamista. Huomaa, että työntekijä on lisättävä käyttäjäksi in4mo:ssa, ennen … Kuinka ilmoittaudun kurssille ja hankin sertifioinnin?
Topics: FAQ
Miten ohjauspaneeli toimii?
Ohjauspaneelia käytetään tapausten seurantaan ja työkalun avulla on helppoa pitää itsensä ajan tasalla. Näytettävät tiedot voivat vaihdella valtuutustason ja roolin mukaan. Ohjauspaneeli näyttää eri tehtävien statukset ja näyttää myös tiedon, kun tehtävälle asetettu tavoiteraja lähestyy tai on ylittynyt.
Topics: FAQ
Mitä eroa on kurssin, webinaarin ja etäarvioinnin välillä?
Kurssi Kurssin aikana osallistujat saavat koulutusta in4mo:n käyttöön, in4mo:n kouluttajan toimesta. Kursseja on mahdollista järjestää myös vain yrityksenne omille työntekijöille ja/tai yrityksenne omissa toimipisteissä. Pidämme koulutustilaisuuksia kysynnän ja tarpeen mukaan. Mikäli yrityksellänne on tarvetta koulutukseen, voitte olla yhteydessä in4mo:n tukeen. Webinaari Webinaarin järjestäminen on myös mahdollista. Webinaari voidaan järjestää joko avoimena tai omana kurssina. Webinaareissa … Mitä eroa on kurssin, webinaarin ja etäarvioinnin välillä?
Topics: FAQ
Mikä on in4mo Task Reporter?
in4mo mobiilisovellus on nimeltään ”in4mo Task Reporter”. Se voidaan asentaa Android ja iOS älypuhelimiin ja tabletteihin, seuraavilla järjestelmäversiovaatimuksilla: Android versio 8.0 tai uudempi. iOS versio 14.0 tai uudempi iPhone ja iPad laitteille Mikäli sinulla on ongelmia mobiilisovelluksen kanssa, varmista ensin, että laitteellesi on asennettu sovelluksen uusin versio. Päivityksiä, kuten muutoksia ja parannuksia sovellukseen tehdään säännöllisin … Mikä on in4mo Task Reporter?