FAQ
Topics: FAQ
Jeg har lige taget in4mo Contractor i brug, hvordan kommer jeg i gang?
Start med at logge ind på portalen med de login oplysninger, du har fået. Tjek venligst din lokale supportside for et link til dit lands Contractor portal. Hvis du er usikker på din adgangskode, læs venligst her. Når du er logget ind, skal du gå til ‘Virksomheds admin’ og ‘Kontorer’. Her skal du tilføje de … Jeg har lige taget in4mo Contractor i brug, hvordan kommer jeg i gang?
Topics: FAQ
Hvordan logger jeg ind på in4mo Task Reporter?
Hvis du oplever problemer, når du logger ind, skal du først sikre dig, at du er blevet tilføjet som bruger i den portal, du forsøger at få adgang til. Hvis du er blevet tilføjet som bruger, men du får en fejl meddelelse om, at “brugernavn/adgangskode er forkert” – så sørg for at bruge de korrekte … Hvordan logger jeg ind på in4mo Task Reporter?
Topics: FAQ
Hvad betyder de forskellige statusser?
Billedet herunder viser de forskellige opgavestatusopgaver kan have i in4mo, og hvad de betyder. Billedet viser også nogle andre ikoner, du måtte støde på i portalen. Bemærk, at de fleste forsikringsselskaber har automatisk budgetgodkendelse på besigtigelsesopgaven, hvilket betyder, at springet her fra 1 ikke vil være til 2, men til B ++.
Topics: FAQ
Hvordan opdaterer jeg in4mo Task Reporter?
For at applikationen skal fungere problemfrit, anbefales det, at den nyeste version af applikationen er installeret på din enhed. Den bedste måde er at slå indstillingen til på din enhed, så applikationen opdateres automatisk. Sådan opdateres applikationen manuelt iOS – tryk på App Store-ikonet på din enhed og derefter på profilikonet i øverste højre hjørne. … Hvordan opdaterer jeg in4mo Task Reporter?
Topics: FAQ
Hvad skal jeg gøre, når jeg ikke kan finde et bestemt kontor/partner, når jeg tildeler en opgave i en sag?
Ved tildeling af en opgave, hvis kontoret ikke fremgår af listen – kontakt forsikringsselskabet. Hvis forsikringsselskabet ikke er i stand til at finde ud af, hvorfor denne partner ikke optræder på listen, kan forsikringsselskabet kontakte in4mo support.
Topics: FAQ
Jeg modtager ikke opgaver, og mine data sendes ikke til portalen fra min Huawei-enhed?
Huawei har en håndhævet sikkerhed til at sende data i baggrunden, som kan forårsage problemer, når du bruger applikationen. Gå venligst til Indstillinger -> Beskyttet applikation og føj in4mo Task Reporter til listen over beskyttede apps.
Topics: FAQ
Vores virksomhed har fået en ny opgave, hvad gør vi nu?
Når din virksomhed modtager en ny opgave, er det første du skal gøre at tildele opgaven til en ansvarlig fra virksomheden. For et overblik over de forskellige statusser, klik her.
Topics: FAQ
Hvordan tildeler jeg en opgave til en ansvarlig person?
Der er tre måder at tildele en opgave til en ansvarlig person: Åbn den sag, hvor du vil tildele en opgave til en person, og klik på ‘Tildel medlemmer’ i venstre side af skærmen under listen, som viser opgaverne og statusserne. Et popop-vindue åbnes, hvor det er muligt at vælge, hvem der skal tildeles de … Hvordan tildeler jeg en opgave til en ansvarlig person?
Topics: FAQ
Hvordan finder jeg mine opgaver i applikationen?
Hvis du ikke kan finde opgaver i din ansøgning, så tjek følgende ting: Status for opgaven Log ind på webportalen og tjek status for opgaven. Hvis status er 0 eller 0+, er opgaven ikke blevet tildelt dig endnu. Hvis en opgave er forsvundet fra app’en, kan det skyldes, at den er blevet lukket af forsikringsselskabet. … Hvordan finder jeg mine opgaver i applikationen?
Topics: FAQ
Hvorfor sender appen ikke mine indberettede poster til webportalen, og status er lavere i portalen?
Tjek dette, hvis du kan se, at status for en opgave er lavere i webportalen end i din applikation: Dette sker normalt, hvis din mobilenhed ikke er forbundet til internettet. Ingen rapportelementer eller oplysninger vil gå tabt på grund af dette. Tjek din internetforbindelse, og prøv også at forbinde din enhed til et Wi-Fi-netværk, hvis … Hvorfor sender appen ikke mine indberettede poster til webportalen, og status er lavere i portalen?
Topics: FAQ
Hvordan fungerer automatisk valg af medlemmer?
Når automatisk valg af medlem er i brug af et kontor, tildeles de definerede opgaver automatisk til den eller de valgte bruger(e), når denne opgavetype tildeles kontoret. Admin-brugere kan vælge, om denne funktion skal bruges til et kontor, og hvem der skal vælges som det automatiske brugervalg. Det er muligt at indstille den samme bruger … Hvordan fungerer automatisk valg af medlemmer?
Topics: FAQ
Jeg prøver at tage et billede, men skærmen er sort, hvad gør jeg?
Gå til app-indstilling på din enhed, og kontroller, om TaskReporter har fået tilladelse til at bruge kameraet.
Topics: FAQ
Hvordan uploader jeg billeder/tekst på en opgave?
Udover at tage billeder fra mobilappen, er det også muligt at uploade ekstra billeder og udfylde tekst gennem webportalen. Bemærk, at alle obligatoriske felter stadig skal udfyldes på mobilappen, for at opgaven kan markeres som udført. Du kan uploade billeder ved at gå til multimediefanen og bruge billedoverførselsfunktionen nederst på siden. Bemærk: Du kan … Hvordan uploader jeg billeder/tekst på en opgave?
Topics: FAQ
Hvordan kan jeg slette opgaver via mobilappen?
Opgaver fjernes automatisk, når du markerer dem som afsluttede. Bortset fra besigtigelsesopgaver, der vil være synlige, indtil sagen afsluttes eller slettes. Hvordan disse opgaver fjernes afhænger af, om din enhed kører iOS eller Android: Android: Start med at trykke på de tre prikker i øverste højre hjørne i sagslisten, og klik derefter på ‘Fjern udførte … Hvordan kan jeg slette opgaver via mobilappen?
Topics: FAQ
Hvordan kan jeg ændre skadestedsbilledet i en hoved besigtigelses opgave?
Hvis du vil ændre skadestedsbilledet på en sag, skal du gøre dette: Gå til den pågældende sag, og åbn den opgave, du tog det billede, du vil bruge. Gå til ‘Multimedia’ og tryk på ‘Indsæt skadestedsbillede’ ved siden af billedet, der skal være webstedets billede. Bemærk! Billedet skal allerede være i fanen ’Multimedia’ for at … Hvordan kan jeg ændre skadestedsbilledet i en hoved besigtigelses opgave?
Topics: FAQ
Jeg kan ikke finde en sag i webportalen, hvad skal jeg gøre?
Tjek først filtrene og nulstil nogle/alle om nødvendigt ved at trykke på ‘Nulstil’ for et bestemt filter eller ‘Nulstil alle’ for at deaktivere alle filtrene. Når en opgave er i status 0, 0+ eller 1, kan forsikringsselskabet ændre det ansvarlige partnerkontor for opgaven – hvilket betyder, at sagen forsvinder fra din sagsliste, hvis din virksomhed … Jeg kan ikke finde en sag i webportalen, hvad skal jeg gøre?
Topics: FAQ
Hvordan logger jeg ind på webportalen?
Tjek venligst følgende, hvis du ikke kan logge ind på webportalen. Tjek, at du er i den rigtige portal ved at tjekke logoet op til venstre på login-siden eller web-adressen. Hvis din virksomhed bruger Contractor-løsningen, skal du kun logge ind på Contractor-portalen og ikke på forsikringsselskabernes dedikerede portaler. Kontroller stavningen for at sikre, at … Hvordan logger jeg ind på webportalen?
Topics: FAQ
Hvordan kan jeg kontakte in4mo support?
Der er tre måder, du kan kontakte os på: Klik på supportanmodningen nederst på siden i Building Claims eller Contractor løsningen. Dette er den bedste måde at sikre, at vi får så meget værdifuld information som muligt for hurtigt at hjælpe dig. Send en e-mail til support.dk@in4mo.com Ring til os på +358 800 415727 mellem … Hvordan kan jeg kontakte in4mo support?
Topics: FAQ
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke ønsker, at nogle poster i multimedia skal være med i besigtigelsesrapporten?
Hvis der er noget ekstra materiale i fanen ‘Multimedia’, kan du sende disse poster til ‘Ekstra’ ved at klikke på ‘Flyt til ekstra mappen’ ved siden af billedet/andet element. De poster, du flyttede, vil derefter være i fanen ‘ekstra’ i den specifikke opgave. De vil ikke blive inkluderet i rapporten, når du opretter den fra … Hvad gør jeg, hvis jeg ikke ønsker, at nogle poster i multimedia skal være med i besigtigelsesrapporten?
Topics: FAQ
Hvordan nulstiller man adgangskoden?
Hvis du har glemt din adgangskode, kan du bare klikke på “Glemt din adgangskode?” link på webportalens login-side. Her kan du anmode om et nulstillingslink, der sendes til din registrerede e-mailadresse. Hvis du blot vil ændre adgangskoden, kan du gå til din profilside ved at klikke på dit navn i topmenuen. Vælg derefter “Adgangskode” på … Hvordan nulstiller man adgangskoden?
Topics: FAQ
Hvad gør jeg, hvis jeg ved et uheld sendte rapportelementer til en forkert opgave?
Hvis du bemærker, at indberetningspunkter, du har sendt til en opgave, er havnet i den forkerte opgave/sag, kan du gøre følgende: Gå til den opgave (i webportalen), som du ved et uheld sendte rapportoplysningerne til, og vælg “Multimedia” -mappe Tryk på “Gem” under alle de elementer, du skal bruge til den faktiske opgave, du udførte. … Hvad gør jeg, hvis jeg ved et uheld sendte rapportelementer til en forkert opgave?
Topics: FAQ
Hvordan tilføjer jeg et budget på en opgave?
Hvordan budgetter tilføjes i in4mo afhænger af konfigurationen i det enkelte forsikringsselskabs portal – nærmere bestemt om omkostningsberegningsværktøjet iCC bruges eller ej. Hvis iCC ikke bruges i portalen, kan budgetter tilføjes ved at åbne fanen Budget i sagen, samme knap findes på de forskellige opgaver, når de er i status 2. Klik på ‘Tilføj budget … Hvordan tilføjer jeg et budget på en opgave?
Topics: FAQ
Kan jeg ændre en brugers konto/e-mailadresse?
Et in4mo -certifikat er bundet til en brugers e-mailadresse. Hvis du eller en kollega vil ændre eller allerede har ændret din/deres e-mailadresse i in4mo, skal vi have besked om ændringen, så vi kan flytte certifikatet fra den gamle adresse til den nye.
Topics: FAQ
Hvorfor siger in4mo Task Reporter, at jeg ikke har udfyldt alle obligatoriske felter i besigtigelsesrapporten, selvom jeg har?
I nogle tilfælde kan der være et mismatch mellem de seneste indstillinger i webportalen og mobilapplikationen, in4mo Task Reporter. Det kan resultere i den situation, at du får besked om, at du skal udfylde alle obligatoriske felter, selvom du har tjekket, at alle er udfyldt til rapportskabelonen. Her er et par trin til at kontrollere, … Hvorfor siger in4mo Task Reporter, at jeg ikke har udfyldt alle obligatoriske felter i besigtigelsesrapporten, selvom jeg har?
Topics: FAQ
Hvordan redigerer jeg et budget på en opgave?
Hvis du skal ændre et budget, som allerede er tilføjet en sag, sker det under fanebladet budget, hvor du klikker på ’Rediger’ til højre i samme række som det budget, du ønsker at redigere. Når du har foretaget de nødvendige ændringer, sendes budgettet til godkendelse igen. Et budget kan redigeres, når status for opgaven er … Hvordan redigerer jeg et budget på en opgave?
Topics: FAQ
Hvordan filtrerer man efter en specifik sag i in4mo?
Der er en masse forskellige filtre i sagslisten i in4mo. Ved at bruge et filter, eller en kombination af forskellige filtre, er det muligt at begrænse antallet af sager vist i sagslisten, hvilket kan være nyttigt for hurtigere og nemmere at finde de sager, der er relevante for dig. Filtrene findes i venstre side af … Hvordan filtrerer man efter en specifik sag i in4mo?
Topics: FAQ
Hvordan fungerer fakturafunktionen?
Det er muligt at tilføje fakturaer direkte i en sag i in4mo. Det gør du ved at gå ind på fanen ‘Faktura’, hvor du klikker på ‘Tilføj faktura’ for at åbne vinduet, hvor du udfylder oplysninger om fakturaen og tilføjer fakturafilen. Under fanebladet Faktura er der en række, der viser det godkendte budget for opgaver, … Hvordan fungerer fakturafunktionen?
Topics: FAQ
Hvilke notifikationer kan jeg få?
Hver bruger kan beslutte, hvilken slags e-mail notifikationer de vil modtage. Dette gøres fra brugerens egen profil, som fås adgang til ved at klikke på brugerens eget navn i menuen øverst i portalen og derefter klikke på ‘Meddelelser’ på venstre side i profilen. Der er også et par indstillinger relateret til chat her.
Topics: FAQ
Hvordan sætter jeg en stedfortræder?
Når en bruger ikke er tilgængelig, for eksempel på grund af ferie, sygefravær eller arbejdsrelateret rejse eller uddannelse, kan brugeren indstilles som utilgængelig i In4mo. For at blive indstillet som utilgængelig skal brugeren have en stedfortræder defineret i systemet. Denne stedfortræder modtager chat og e-mail meddelelser, der er rettet til den utilgængelige bruger, så længe … Hvordan sætter jeg en stedfortræder?
Topics: FAQ
Hvordan tilmelder jeg mig et kursus og bliver certificeret?
For at tilmelde dig selv eller en eller flere kolleger til et kursus, skal du klikke på det ønskede kursus for at åbne siden for dette kursus, og klik derefter på knappen ’Tilmeldelse til certificering’, som findes øverst på siden, over kursus oplysninger. I vinduet, der åbnes, skal de brugere det skal certificeres tilføjes, udfyld … Hvordan tilmelder jeg mig et kursus og bliver certificeret?
Topics: FAQ
Hvordan fungerer kontrolpanelet?
Kontrolpanelet bruges til at følge sager og er en nem måde at holde dig selv opdateret. Hvilken slags information der vises, kan variere afhængigt af autoritetsniveau og rolle. Kontrolpanelet viser status for forskellige opgaver og viser, når en opgave nærmer sig eller har passeret måltiden.
Topics: FAQ
Hvad er forskellen mellem et kursus, et webinar og en fjernevaluering?
Kursus Under et kursus modtager deltagerne træning i brugen af in4mo af en træner fra in4mo. Dette inkluderer en præsentation og demonstration af løsningen af træneren og praksis for deltagerne. Kurser afholdes typisk i et konference lokale og oprettes normalt baseret på anmodning. Det er også muligt at arrangere kurser for din virksomheds egne medarbejdere, … Hvad er forskellen mellem et kursus, et webinar og en fjernevaluering?
Topics: FAQ
Hvad er in4mo Task Reporter?
In4mo-applikationen hedder ‘in4mo Task Reporter’ og kan installeres på Android og iOS smartphones og tablets med følgende versionskrav: Android version 8.0 eller nyere. iOS version 14.0 eller nyere til iPhones og iPads Hvis du oplever problemer med mobilapplikationen, skal du først sikre dig, at du har den nyeste version af applikationen installeret på din enhed. … Hvad er in4mo Task Reporter?